miercuri, 17 noiembrie 2010

LUK!

Un prieten sincer care te priveste in ochi..
Uneori pare sa nu-l intereseze nimic,dar nu-i adevarat! 
Oricand este dispus sa te inveseleasca, chiar daca nu prea ai chef!
      

Un comentariu:

  1. Ce pot sa spun decat ca sunt magulita de compliment? Niciodata nu mi-am imaginat ca cineva poate sa remarce incercarea mea destul de curajoasa daca ma gandesc la varsta pe care o am, la mediul in care traiesc(rural) si la circumstantele in care am devenit blogger (intr-un moment de revolta maxima la ceea ce mi s-a intamplat dupa o viata dedicata aceleasi comunitati in circumstante ce pot fi desprinse din context) ...Dar trecand peste asta, as vrea sa stiu unde (pe ce frecvente) emite acest radio si ce as putea face eu in eventualitatea unei colaborari?
    Despre ce articol e vorba?
    In zona in care locuiesc il pot asculta?

    RăspundețiȘtergere